VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe www.teraleib.ee  (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ RYE & CO OÜ (registrikood 16206363), asukohaga Arturi, Võuküla Räpina vald Põlvamaa 64427

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Montonio Finance. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance turvalises keskkonnas. Veebipoel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti (mujale kokkuleppel)

Kauba kättesaamiseks on Ostjal järgnevad valikud: Smartpost ja Omniva pakiautomaadid.

Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 2 – 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest – makse laekumisest Veebipoe aveldusarvele.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 21 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

14-päevane taganemisõigus ei kehti toidukaupadele.

Kui Veebipood on tellitud kauba Ostjale edastanud ehk teinud võimalikuks omandi ülemineku, on Ostjal kohustus tasuda ostuhind ja müüdud asi vastu võtta (VÕS § 208 lg 1). Müüdud asja vastuvõtmise kohustus kohustab Ostjat kahesugust liiki toiminguteks:
1. Ostja peab tegema Veebipoega vajalikku koostööd, et viimasel oleks võimalik täita temal lasuv müüdud asja (valduse) üleandmise kohustus. See tähendab, et Ostja on kohustatud tegema kõik toimingud, ilma milleta ei ole Veebipoel võimalik täita müüdud asja või selle omandi üleandmise kohustust. Muu hulgas on Ostja kohustatud teatama Veebipoele (pakiautomaadi) aadressi, kuhu ta soovib asja toimetamist.
2. Ostja peab talle pakutava asja ka vastu võtma. See tähendab, Ostja ei tohi keelduda müüdud asja vastuvõtmisest, sh selle valduse ülevõtmisest. Selline kohustus eksisteerib Ostjal ka juhul, kui Veebipoel on võimalik asja üleandmise kohustus täita ka ilma Ostja poolese abita. Nii peab Ostja tema jaoks valmis pandud kaubale järele tulema, selle enda valdusesse võtma ja ära vedama. Samuti on Ostja kohustatud müügilepingu objektiks oleva asja selle sihtkohas vedajalt vastu võtma. Muu hulgas on Ostjal asja vastu võtmise kohustus juhul, kui asi on saadetud talle kulleri või pakiautomaadi vahendusel.

Juhul kui Ostja rikub eelnimetatud kohustusi, toob kohustuste täitmisega viivitamine endaga kaasa Ostja poolse müügilepingu rikkumise koos õiguskaitsevahendite kohaldamise võimaluse tekkimise Veebipoe poolt (VÕS § 101 lg 1). See tähendab, et juhul kui Ostja ei ole talle saadetud asja vastu võtnud, on Veebipoel õigus nõuda Ostjalt kohustuse täitmist, kahju hüvitamist, lepingust taganemist, hinna alandamist, viivist ja/või keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni toote realiseerimisaja (“parim enne”) lõpuni, alates kauba üleandmisest Ostjale. sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt ühe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@teraleib.ee  või helistada telefonil: 5122033

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui Ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Veebipood saadab peale e-poe tellimuse täitmist Ostjale 10 (kümne) päeva jooksul tellimuse vormis märgitud e-posti aadressile tagasiside/toote arvustuse päringu, mille täitmine on vabatahtlik. Päringu vastus kuvatakse teraleib.ee veebipoes soovi korral anonüümsena.

Vaidluste lahendamine

Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@teraleib.ee

Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Tingimused uuendatud 25.10.2023  (eelmine versioon 29.08.2022)

Shopping Cart
Sõltumatult kontrollitud
183 arvustust